Paste cu somon la cuptor

Ingrediente:
- paste 
- apă 
- sare
- somon afumat
- smântână pentru gătit 
- sare plus piper
- cașcaval maturat ras
- ouă 



Am fiert 250 grame de paste în 1l apă cu sare conform specificațiilor de pe pachet. Le-am scurs de apă și le-am lăsat deoparte. M-am apucat apoi de somon pe care l-am făcut bucăți mici. Am pus pastele fierte în vasul de yena, apoi somonul și am presărat condimentele. Separat am bătut ouăle și le-am am amestecat împreună cu smântâna lichidă. Am turnat sosul peste paste și am amestecat totul. Deasupra am pus cașcavalul ras și am bagat vasul de yena in cuptorul preîncălzit. Le-am lăsat la foc mediu pana la rumenirea ușoară a preparatului. 

Comments

(P)

libris.ro e-baie.ro libris.ro procosmetic.ro kdeco.ro sportmaniac.ro provident.ro

Instagram