Hummus cu ardei copt

 



Ingrediente:

- năut deja fiert (eu îl aleg de fiecare dată pe cel de la @Bonduelle)

- ardei copt sau deja copt dar păstrat la congelator

- ceapă călită (sau deja pregătită si păstrată la frigider într-un recipient închis)

- ulei (eu folosesc dintr-acela aromat, cu busuioc și usturoi)

- sare

- piper

- opțional pastă de ardei iute



Preparare:

Într-un blender se pun următoarele: năutul fiert, ardeiul copt fără seminte și cozi, ceapa călită vreo 3 lingurițe. Fără adăugarea altor ingrediente sau lichide. Se mixează totul pana ajunge la consistența unei paste. Pasta obținută se pune într-un vas pe care îl poți pune în frigider mai apoi și se adaugă pe rand puțin ulei și se amestecă, un praf de piper, un praf de sare (totul după propriul gust). Eu am adăugat și un varf de pastă de ardei iute, pentru un plus de "picanterie", dar este opțional, dacă nu vrei, nu adaugi. Aceasta este varianta mea de hummus :)


Poftă bună

XoXo, Roxii




Comments

(P)

libris.ro e-baie.ro libris.ro procosmetic.ro kdeco.ro sportmaniac.ro provident.ro

Instagram